20130517

Jäklvar vilken kväll det var igår. Jobbade ju i puben sista gången för den här terminen. Känns som att jag stått varje vecka och det har jag ju nästan också. Men i alla fall så är en klass veterinärstudenter från SLU i Uppsala här på studiebesöksvecka och en hel drös av dom kom till puben. Var kul att träffa lite andra människor och extra roligt att en rätt bra del av dom var killar, och det är man ju inte direkt bortskämd med här... Och en bra del av killarna var killar värda att titta på vilket gjorde det hela lite extra roligt. 
Det enda som var lite drygt med kvällen var att det bara var jag och Henrietta som jobbade och vi hade nog egentligen behövt vara 3 för det var fullt upp hela kvällen och dom sista körde vi ut 01.30. När vi sparkat ut dom upptäckte vi att i princip hela puben var täckt av ett ca 1dm fett kladdlager = allt måste skuras. Detta gällde även för borden konstigt nog. En timme senare var det i alla fall klart och vi kunde äntligen åka hem. 
Kan meddela att jag var måttligt road när klockan ringde imorse efter att jag sovit runt 5 timmar. Att sitta heldag på genetikföreläsning var kanske inte det jag hade valt själv om jag fick välja att göra vad jag ville, men livet är ju inte riktigt alltid optimalt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0