20130515

Jag har hoppat! Var till ridhuset med Sofia från klassen och hennes fina Magi. Eftersom det var första gången jag och Paj skulle hoppa mer seriöst, det vill säga fler än ett hinder, högre än 20 cm och inte i westernsadeln, så var det ju roligt att ha med nån som faktiskt kan hoppa. Byggde upp ett par hinder och jag tror Paj uppskattade att få göra något annat. Hon hoppade på hejvilt i början i alla fall och hade öronen spikrakt fram. Tvekade inte en enda gång på hindrena heller trots att jag nog var till mer besvär än hjälp för henne. Har ju som sagt inte hoppat själv på ett bra tag. Sist var nog när jag och Lamia var i Abu Dhabi..
Men det kommer absolut bli fler hoppningar för oss! Ska bara försöka träna upp min balans lite själv så jag inte stör stackaren allt för mycket. 
Men hon var jätteduktig och hoppade på som tusan. Blev ju inte direkt några höjder att prata om, utan runt 80cm ungefär, men det räckte gott och väl tycker jag.
 
 
 
Känner att jag har våldsamt snygg hoppstil höhö...
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0