20130506

Vad har vi gjort idag då? Blev ju ingen hoppning så jag och Paj tog en tur ut istället. Tog långa rundan och det gick bra. Var på ett ställe som hon glömde hur man går förbi hus på ett normalt sätt men det löste vi rätt fort. Tränade även på att stå still och pausa ute och det gick riktigt bra. Tidigare har hon gett mig fingret och börjat backa och ställa sig och trixa på när hon tycker vi stått still för länge, men nu chillade hon istället. Yey!
Tror jag ska fara till den lite längre skogsvägen nån dag och se om den är tillräckligt lång för att riktigt släppa henne i galoppen. Har ännu inte gjort det och jag känner att det börjar vara dags för det. Måste bara hitta en väg
som är tillräckligt lång...
 

 
Efter jag ridit klart for jag in till stan och klippte lite fölk och sen var det dags för studiebevakningsmöte. Det sista för den här terminen. Till hösten är det bara jag och Henrietta som kommer vara kvar av oss som var på mötet idag. Dom andra går ut och en tjej kommer ta sabbatsår. 
 
Nåväl nu har jag suttit hela kvällen med SWRs nya bokföringsprogram och nu borde allt vara som det ska. Blir säkert fint det här, men nu ger jag mig för ikväll tror jag. Det är i alla fall tur man har en pappa som kan grejer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0