20130503

Nu har jag gjort klart det jag hade och göra idag. Tror jag i alla fall... 
Ska gå ut och fixa stallet snart. Igår när jag skulle ta in hästarna var det världens mest läskiga ljud som kom från skogen. Hästarna var helt vilda och rejvade in så fort jag öppnat grinden och sa varsågod. 
Det lät som att något blev ihjälslaget på det mest brutala vis och det höll på hur länge som helst. När hästarna var inne stog jag ute och lyssna i nån minut innan jag gick in och skulle hämta en lampa för att undersöka saken, men när jag kom ut igen var det knäpptyst.. Sjukt läskigt. Ska i alla fall se om jag ser något spår av vad det kunnat vara. Har aldrig hört nått liknande förut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0