20130502

Så var deklarationen gjord och inskickad åt mig och lite räkningar betalade åt SWR. Ska sätta mig in i bokföringsprogrammet under helgen, men nu får jag ta kväll tycker jag
 
Var och tränade med Paj ikväll. Gick inte så bra som jag hade hoppats på. Kände direkt att hon inte riktigt var helt okej i kroppen utan var lite svajig i bogarna och jag fick inte riktigt loss henne. När Staffan kom gav han mig en bra övning för att just bli av med det problemet och det släppte. Man skulle ta ena tygeln diagonalt mot sin axel och ändå hålla kvar hästen på volt tills den slappnade av, då kunde man släppa efter. Så gör man så både inåt och utåt och efter bara en liten stund kändes allt tusen gånger bättre. 
Dock var fokus överlag lite halvtaskigt så vi kom som aldrig igång med någon stopträning. Istället fick vi till ett par bra fattningar och några fina rollbacks. Stoppen får vi ta nästa gång istället
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0