20130501

Så det blev Skövde igår ändå. Höll på att vela fram och tillbaks hela dagen. Var ju på sånt dåligt humör i måndags och när jag vaknade igår så regnade det. Sjukt opeppande på att sitta ute i en park i sånt väder. Gick och la mig igen efter jag släppt ut hästarna och när jag vaknade igen så sken solen och fåglarna kvittrade..
Så det blev att åka ändå som sagt och det var rätt så kul. Att gå på flera efterfester kanske inte alltid är den smartaste iden, var hemma runt 6 och vaknade vid 9... Lite trött nu kan jag meddela
 
När vi kom tillbaks till Skara idag så somnade jag på soffan en stund. Det var sjukt skönt. Sen var jag ute i skogen med Paj och körde lite offroad i det sjukt trevliga vädret
Imorgon ska vi träna för Staffan igen och nu ska vi börja med stoppen. Yey!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0