20130329

Blev inte precis bikiniväder idag så min bil är fortfarande lika skitig som igår.. Hoppas på bättre imorgon
 
Åkte till ridhuset med Paj istället. Det gick skitbra! Som sagt, hon är alltid så fin när hon vilat ett tag. Böjde igenom henne ordentligt och kollade så att allt satt, vilket det gjorde. Sidepassen funkade riktigt bra åt båda hållen och hon höll formen riktigt bra genom hela passet. Tränade lite rollbacks vilket gick skitbra! Var riktigt länge sen, alltså typ förra året, som vi tränat på det mer seriöst, men hon gjorde det superbra. Vände fint och tog alltid rätt galopp ur också.
På slutet satte jag in stången och lallade runt lite igen och det gick också bra. Joggade runt, stannade och skulle göra en vanlig vändning men istället gjorde hon en klockren rollback så jag kunde inte bli arg utan fick berömma den lille rackaren istället. Åh vad jag hade velat ha en ridbana hemma så man hade kunna träna ordentligt varje dag!
 
 
'
 
Nu ska jag lägga mig och kolla massa Dexter innan jag ska sova
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0