20130321

Nåväl.. Stalkers till trots.. Har i alla fall fått påsklov nu. Har vart sjukt lugnt på senaste tiden. Först hemtenta en vecka, med knappt något i skolan. I och för sig hemtenta att göra, men den var ändå relativt chill bara man kom igång. Sen borta i Tyskland ett par dagar. Kommer hem och har saker i skolan EN dag under hela veckan, och det var idag. Nå tisdag om två veckor börjar nästa kurs..
 
Jobbade i puben igår. Första gången på ett par veckor och så var det st Patrics day-tema. Var rätt kul faktiskt, lagomt med folk och så. 
 
Vet att jag inte skrivit mycket om hästarna på ett tag, men det är för att dom fått vila. Eftersom det är sånt skitväder och underlag så har jag inte kunnat rida alls här hemma. Har ju vart så dom knappt kommit ut till hagen. Så jag tänkte att då kan dom ju lika gärna få stå ett tag istället för att försöka göra nått halvtaskigt. Kan ju inte åka till ridhuset hela tiden tyvärr.. Nåväl, snart har det förhoppningsvis smält fram tillräckligt så man kan börja rida här hemma igen.
På lördag är det årets första tävling. Blir träningstävling hos Cissi, men jag har inte råd att var med så Paj får stanna hemma. Måste ju ändå dit och sitta i sekretariatet men det är ju rätt chill. Speciellt om man inte har häst man ska fixa och rida själv mitt i allt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0