20130311

Nästan klar med hemtentan! Har bara lite pill på en fråga och så hela frågan för betyg 5.
Har suttit och skrivit massor hela dagen så jag känner mig rätt trött i huvudet just nu. Har dessutom inte haft tillräkligt med kaffe hemma så jag har fått klara mig utan. Sjukt oskillat att inte vara preppad!
Imorgon har vi litteraturseminarium och tills det måste jag läsa två artiklar om pälsdjursproduktion. Stön. Sjukt opepp på det just nu, men jag har lite tid imorgon på förmiddagen också..
 
Har i alla fall bokat tåg till Stockholm till på onsdag. Vårt flyg går kl 10 på torsdag så att behöva åka härifrån mitt i natten kändes sådär lockande. Så får jag träffa Jocke igen också så det är ju en bonus. Ska i alla fall bli sjukt kul att åka iväg med våran awsome familj.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0