20130311

Just det,  imorgon blir det att åka och lämna transporten för lagning och samtidigt hämta mitt nya flashiga pass där jag ser våldsamt kriminell och sinnesrubbad ut på bilden. Meeeeeeen det är ju inte så många på jorden som ska se bilden så skit samma. Man kan ju inte vara snygg jämnt heller.
 
Tog in och gullade lite med båda hästarna idag. Kajsa fäller extremt mycket just nu. Hon tyckte det var riktigt skönt att bli av med lite päls, det måste ju klia endel med så mycket lösa strån överallt.. Det är så sjukt halt bitvis ute på gården just nu. Riktigt jobbigt att ta in och ut hästarna och inte har det vart varmt dom senaster dagarna heller. Har jag tur ser det bättre ut när jag kommer hem på söndag. Även hagen är lite trist.
 
Har precis ätit lite scones, det var gott. Måste kanske handla lite imorgon också så jag inte dör innan vi ska åka. Det vore ju som tråkig tajming.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0