20130309

Sitter hos Tezz och jobbar med tentan. Att skriva i grupp gör ju alltid saker lite lättare. Känner faktiskt att man kommit en bit på väg så jag borde inte behöva bli sittande i sista sekunden och rådampa ur mig det sista heller. Förutsatt att jag har självbehärskning nog att skriva imorgon också det vill säga...
 
På ett sätt känns det lite bra att det är så dåligt underlag hemma så jag inte kan rida. Då kanske jag inte behöver ha sånt dåligt samvete för att hästarna får pausa nu ett par dagar medans jag skriver.. Fast det är ju jävligt bra väder. Får nog leka lite med dom på nått sätt imorgon i alla fall. Paj brukar bli så sur om man låter henne stå orörd allt för många dagar i rad. Då kommer hon alltid till grinden och gnäggar på ett högst upprört sätt när hon ser en. Kajsa däremot är lite mer chill. Lille bästa fina tant som accepterar det mesta i livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0