20130308

Eftersom det är min kära födelsedag snart tänkte jag bju på en önskelista för alla er som inte köpt nått flashigt, dyrt och extremt fyndigt åt mig än men ändå vill göra det
 
1. Pengar. Alltid bra att få och det kan man ju inte precis ha för mycket av..
2. Showjacka, har hittat en säljare på ebay som har svinsnygga grejer, men dom kostar ju endel och så blir det ju frakt på det också.. Varför är det så att dom snyggaste alltid är dom dyraste också..
3. Hösegel till transporten. Tänkte att det nog kan vara smidigt om man kan lägga ner hönäten i ett sånt så hamnar det inte hö i hela transporten när Paj ätvevar runt
4. Och så nått ohästrelaterat för en gångs skull. Jag vill gå och se Johnossi i Stockholm i maj, bju mig
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0