20130630

Slut på helg.
Har gått riktigt bra att jobba. Jag brukar ju gilla att jobba själv för då kan jag göra allt precis som jag vill och i min egen takt och det funkade bra. Rätt chill att ha hörselskydd med radio i medans man fodrar och skrapar en årsproduktion skit hos tjurarna. 
 
Red Paj på lunchen idag igen. Blev stången en gång till och hon gick superbra! Märks verkligen att hon trivs på det bettet och jag tror att jag stör henne rätt bra mycket mindre i vissa moment när jag rider på en hand mot två. Känns speciellt så i spinen där jag tycker vi får till det mycket bättre på en hand.
Fick till ett par jävligt bra fattningar också där hon verkligen jobbade igenom all the way. Däremot kändes hon liiite skum i högergaloppen så det blev knappt någon galopp idag heller. Kan ju bero på träningsvärk eller något, men det är ju dumt att pressa om det skulle vara nått annat
 
Efter jobbet kelade jag med Kajsa en stund och fixade hennes hovar och grejade på. Tror hon tyckte det var skönt att få komma in en stund och vila från flugorna och så. Är rätt mycket såna kräk i hagen just nu. Önskar att det hade blåst lite mer
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0