20130611

Alltså jag gillar mitt jobb. Har skapat bajs, borstat och kelat med en 900kgs tjur, sett sjukt många tjursnoppar, satt på ett X antal vilda små tjurar grimma för första gången och lett dom, fodrat ut över ett ton foder, kört lastare, kört sopmaskin, kört fodermaskin, fått nycklar och druckit lite kaffe. Sjukt kul!
Har även fått mitt schema och med min vanliga otur lyckades mina 4 jobbhelger under sommaren ligga både på chappen och på rikset. That sucks pretty hard. Speciellt också med tanke på att jag inte kan åka och glänsa på PM iår. Är visserligen ledig den helgen, men att åka härifrån 16.00 fredag för att vara tillbaks 06.30 måndag är lite tight..
 
Nåväl.. 
For och handlade efter jobbet och när jag kom hem la jag mig ute soffan på altan och chillade. Gillar min utsikt
 
 
Tyvärr blåste det lite så så fort det blev lite skugga höll man på att frysa ihjäl. Men jag kämpade mig ändå till runt halv åtta då jag kände att det var dags att gå in. Sen har jag gjort sjuuuuuuuukt mycket bokföring. Nu är det bara kassarapporten kvar, vilket dock är det jobbigaste tyvärr... Speciellt för min trötta sjuka hjärna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0