20130610

Första arbetsdagen gjord. Ingen skrek eller svor åt mig så jag tror det gick rätt bra och att jag inte gjorde bort mig allt för mycket. 
Tjurarna är sjukt stora och man får verkligen tänka på ett annat sätt när man hanterar dom mot när man hanterar mina små hästar. Ett helt annat säkerhetstänk när man har att göra med 800kgs tjurar som inte alltid riktigt vill gå dit man tycker. Men som sagt, det gick bra och kommer nog bli en rolig sommar!
För er som inte vet så jobbar jag på Viking Genetics som håller på med avelsverksamhet.
 
När jag kom hem mockade jag den gamla hagen så den är färdig och bara behöver växa till sig lite i ett par veckor innan hästarna får gå där igen. Och sen la jag mig ute på soffan och chillade i solen med jordgubbar och glass. Det var smarr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0