20130601

Dåligt med bloggande jag vet. Men för att dra dom senaste dagarna lite fort..
Tenta i torsdags, började med att försova mig, yey! Dock var Henrietta så snäll så hon ringde kl 08 och vi började 0815 = jag var på plats i skolan 0817. Tror tentan gick bra, var inte så svårt som jag trodde och borde i alla fall få minst trea på den.
På kvällen hade vi tentafest. Först grillade vi på Kaplan och det var sjukt gott, årets första för mig. Sen hade Lena i klassen styrt fest och nästan hela klassen plus ett par bihang var där och alla var jättefina så det var kul. Vår klass är rätt awesome!
I fredags var det städning av puben. Vi käkade pizza i solen och sen gjorde vi allt så fint och rensade ut sånt som skulle bli gammalt under sommaren.
 
Nu har jag precis kommit till Tezz igen och ska fixa håret på Madde, sen blir det att åka till Skövde på deras kårs bartömning och kvällens höjdpunkt är att Jonna kommer och leker med mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0