20130723

Var och tränade idag. Helvetes varmt var det i ridhuset så jag höll på att rinna av hästen så fort jag satt mig upp. Fick med mig Elin som var snäll och fotade och filmade lite. Dock är det ju svårt att få bra bilder när vi rör oss i ljusets hastighet eftersom jag bara har iPhonen att fota med. Men lite är bättre än inget. Blev nöjd med galoppjobbet, hon lyssnar väldigt bra på sätet, inte riktigt lika nöjd med stop och rollbacksen, men allt kan ju inte funka alltid. Dessutom har jag ju inte ridit sådär överdrivet mycket på stången än. Ska försöka åka och hoppa på fredag, och en gång till nästa vecka innan rikset, nu är det inte länge kvar!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0