20130716

Eftersom jag semiimpuls fått för mig att jag och Paj ska vara med på en pay&jump på torsdag för att preppa lite inför rikset tänkte jag att det nog kan vara en smart idé att i alla fall testa allroundsadeln lite grann. Var ju ett tag sen jag satt i sist.. Hade, som tidigare, ingen styrsel på mina ben och flög bitvis som en liten vante. Detta tyckte Paj var bra tillfällen att hoppa och bocka lite extra. Tack för den Honey! Nåväl, min respekt för folk som rider i såna sadlar dagligen och dessutom på hejvilt bockande hästar växer. Men jag gissar att det är stor skillnad på bra och lite mindre bra sadlar inom denna sadeldjungel också..



Kommentarer
Postat av: mor

Vad hon är vacker!

Svar: Haha speciellt när hennes lugg ser ut sådär :P
Linnea

2013-07-17 @ 22:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0