20130715

Det är samlingsfritt på jobbet i två veckor nu vilket är lite skönt. Idag hade vi fotografering istället. Var väldigt intressant att se hur det går till när man ska fota tjurarna. Det var riktigt noga med hur dom skulle stå och dom fick flyttas fram hit och dit. Påminde lite om halter faktiskt. När det gällde att benen skulle vara perfekta i alla fall.. Men sen var det inte mycket mer som stämde. Det var en traktor, en extra tjur, massa tjoande, inspelade kosseljud och lite annat trixande för att få the ultimate picture. Väldigt intressant. Dock var jag inte så hjälpsam själv för jag var dålig på att tjoa, eller jojka som dom tyckte att jag borde kunna. Däremot var jag desto bättre på att hälla ut kraftfoder till betesbilderna haha. Alltid något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0