20130713

Idag har jag jobbat. Lite drygt att släpa sig upp i morse, men det var inte så farligt ändå. När jag åkte hem på lunchvilan hade jag tänkt att jag skulle rida/tvätta bilen/smörja sadeln och tränset som blev blött igår/mocka hage. Jag la mig på gräset och chillade istället. Var alldeles för varmt för att röra sig.
Åkte tillbaks till jobbet och gjorde det sista, och när jag kom hem för andra gången gjorde jag precis samma sak som den första. La mig på gräset och chillade. Somnade en sväng också men det var skönt. Min hud börjar vara lite mer normalfärgad nu och inte riktigt så vit och genomskinlig som den är på vintern.
Men nu ikväll var jag i alla fall lite duktigare än på dagen, fixade allt läder innan jag gick in. 
Så har jag bakat pizza till lunch och nu tänker jag inte göra mycket mer av värde idag. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0