20130711

Kan inte påstå att det blev ett direkt bra pass med Paj. Hon var väldigt hoppig och flängig i galoppen och tror inte hon var så sugen på att göra något egentligen. Skritt och traven var hon väldigt fin och följsam i, bara galoppen det studsades i. Nåväl. Imorgon har jag fridag vilket ska bli skönt! Ska dock försöka att inte sova bort hela dagen för jag har lite grejer jag borde göra. Typ tvätta bilen och mocka hagen och sånt. Sen på eftermiddagen ska vi åka till Lidköping och bada med hästarna. Maria följer med och tar lille tant Kajsa. Kul att hon också får göra något annat för en gångs skull. Får lite dåligt samvete för henne ibland..
 
Nu ligger jag och pillar navel på soffan och har ätit upp resten av sconesen från igår, det var gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0