20130710

Idag klippte vi några tjurar på jobbet. Dom ska fotas nästa vecka och måste vara snygga då. Sjukt mycket enklare att klippa en häst än en tjur kan jag meddela..
 
Ikväll har jag bakat scones och nu sitter jag och slökollar på Spiderman. Börjar dock bli rätt trött och har lite ont i halsen ååååååååh vad det är synd om mig. Dessutom ska jag jobba ihelg. Fast det är ändå rätt trevligt så jag ska inte klaga. Dock är det ju lite dumt att vara allt för snabb eftersom jag är timanställd. Får börja dra ner lite på takten när jag är där på helgerna, det lönar sig icket att vara effektiv höhö

Kommentarer
Postat av: mor

Inte så hällsosamt att jäkta, så slå gärna ner på takten du!

Svar: Inte ekonomiskt heller som sagt :P Men jag stressar inte, är bara så jäkla effektiv hela tiden, får sluta med det!
Linnea

2013-07-10 @ 22:50:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0