20130704

Var ute och gick med hästarna idag. Först med Kajsa och sen Paj. Var helt ok att gå när jag och Kajsa var ute men när det var Pajs tur var det våldsamt mycket bromsar och skit. Träffade även på Uno Bohman på min och Pajs promenad som meddelade att en nyinflyttad granne precis håller på att bygga en ridbana. Typ 1 km från mig! Ska fara förbi där någon dag och se om man inte kan få hyra in sig på banan lite grann ibland för att kunna träna ordentligare. Vore ju verkligen guld!
 
 
Fuskade en bit och åkte häst istället för att gå, men det var så blött i all den höga växtligheten
 
 
Nu ska jag nog kolla lite Spartacus innan det är dags att sova. Har bara tre avsnitt kvar sen är säsongen slut.. Då blir det nog ett nytt försök med Game of Thrones. Sist jag försökte med det somnade jag
 

Kommentarer
Postat av: far

Hmmm.... Det finns andra program på TV än serier! Faktaprogram, Nyheter, Sport, mm. Det finns mao annat i världen än serier !!

Svar: Ja men sånt vuxet som heltidsnyheter tänkte jag börja med när jag mognat till lite mer
Linnea

2013-07-04 @ 20:26:12
Postat av: evalill

True blood finns!!!

2013-07-04 @ 22:46:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0