20130129

Började dagen med att nästan försova mig och dessutom få lite näsblod. Andra gången i livet det händer så vitt jag vet. Spännande. Tror jag ska lugna mig lite med att snyta mig nu...
 
Haft föreläsning om förprövning hela dagen. Först med Janne på förmiddagen och sen med en Gunnar från Jordbruksverket på eftermiddagen. Blev lite samma sak på båda, och hör och häpna, SJUKT MYCKET KOR!! Vi som aldrig får lära oss något om kor. Som jag försökte få min käre mor att förstå för nån dag sen kan det vara lite svårt att se ironi i text, men detta var det i alla fall.. Ibland känns det inte som att vi gör något annat än att pratar om kor. Nåväl, dom är ju också fina..
 
Nu har jag precis käkat lite middag och ska se om jag får igång mitt VPN så jag kan plugga hemmifrån igen.. Har just plockat bort 50 756 filer från datorn, true story, och enligt ITkillen skulle det funka nu så håll en tumme. Annars får jag nog en lätt hjärnblödning

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0