20130129

Jäh
 
Nu har jag betalat in ridhuskort för hela året. Blir på Skaraortens Ryttarförening iår. Dom har en skitbra deal tycker jag. Man får tillgång till hela anläggningen under ett kalenderår för 750kr mot att man ska "tjäna ihop" 25 poäng under året genom att hjälpa till på några av deras aktiviteter. Passar mig super med tanke på att jag är fattig men inte har problem att hjälpa till på städdagar eller pay and jumps. Förra året betalade jag 800kr / halvår så 750 för hela året är ju lite billigare. Dessutom finns det två ridhus, två utebanor och massa hindermaterial, yey! Så imorgon blir det nog att ta med Paj dit så vi kommer igång med allt direkt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0