20130128

Var på studiebesök idag. Kollade lite på kossor och får. Är som alltid kul att komma ut men det börjar bli liiiite tjatigt med tanke på hur mycket kor vi pratar. Det finns ju ändå rätt bra många andra djurslag att bry sig om också...
När vi var klara där åkte jag till Tezz och vi och ett par till gjorde lite grejer vi missat förra veckan så nu är allt klart. 
Sen pissregnade det när jag kom hem så motivationen att ta ut någon häst och rida låg på noll. Dessutom var underlaget ändå skit så det hade inte gått oavsett..
Imorgon får vi förhoppningsvis CSN bara en vecka sent för det har strulat med registreringen av den här kursen, men då tänkte jag iaf köpa ridhuskort så jag kan börja rida ordentligt igen.
 
Shit klockan är inte ens 22 men jag börjar redan vara trött.. Hostar som en gris också. Bläk det är synd om mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0