20130127

Blev ingen ridning. Kände att min kropp inte riktigt pallade med. Istället lekte jag med Paj. Longerade henne en stund så hon skulle få springa av sig lite, men hon verkade dock måttligt road av det. Tränade lite stopp, rygga, stanna och inkallning sen vilket gick bra. Har även börjat lyfta fötter med sikte på att så småningom kunna lägga henne.
Hon är som så kul för när hon inte fattar så testar hon sjukt många beteenden, vilket är bra. Men det är svårt för man måste verkligen vara galet snabb med klicket för att hon ska plocka upp rätt saker!
 
Kanske lägger upp lite bilder imorgon, just nu orkar jag dock inte. Ska nog gå och lägga mig. Imorgon blir det studiebesök med skolan. Har inte haft riktig skola sen 20 december haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0