20130108

Har nog världens underligaste häst. Saker hon sett tusen gånger kan fortfarande skrämma slag på henne men nya grejer som jag nästan förväntar mig att hon ska reagera på skiter hon fullständigt i. Lekte lite med en presenning idag. Började ha den rejält hopvikt så hon skulle kunna hoppa över den om hon ville, men hon kollade inte ens utan klampade över som om ingenting. Ok tänkte jag och breddade den lite, samma sak. Vecklade ut den helt men fick fortfarande ingen som helst reaktion som tydde på att presenningen ville äta henne. Hon gick snällt över, stannade på den och luktade lite och försökte smaka på den men var inte desto mer imponerad.
Det var däremot jag! Lille fishäst!

Nu ska jag ut och springa lite


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0