20130108

Idag fokuserade vi inte på något speciellt. Lallade mest runt ett tag och red igenom henne lite. Testade lite galopp första gången på länge och det gick riktigt bra. Hon har ju en liten tendens att vilja rusa in i galoppen för att sedan öka, men idag gick fattningarna lugnt och samlat till.
Märkte även att allt jag ska göra undan vänster skänkel tar hon som full fart fram. Om jag tex ska göra sidepass åt höger vill hon gärna kuta fram istället för att flytta. Än en gång vänsterbog som ställer till det lite, men det gick ändå rätt så bra.
 
Försökte ta lite bilder när jag ridit men det hade hunnit bli lite mörkt. Är ju skit att ha skal på telefonen för då funkar inte blixten som den ska utan det stöter emot skalets kanter och blir fult..
 
Nå två skitbilder kan jag bju på, med och utan blixt i mörkret
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0