20130108

Var ute och sprang efter jag var klar i stallet. Det var jobbigare idag än förra gången så jag sprang lite extra bara för det. Måste ju ha lite kondis när vi ska till Vemdalen. Det ska bli så sjuuuukt kul! Förra året var det en riktigt hit och iår blir det nog ännu bättre. Får även med min tokige vän Jonna så bara det är ju värt.
 
För att förtydliga, vi ska alltså på Studentskiiweek i Vemdalen med skolan. Eller ja, kåren, och med vi menar jag ett helt gäng från skolan. 20e till 24e januari är vi och 2000 andra studenter där och har det allmänt trevligt. Åker snowboard, äter ostkaka, dricker öl, går på afterskii, kör pulkarace, dricker blåbärssoppa, och massa annat! Vansinnigt kul alltså och alla som missar det missar något crazykul.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0