20130106

Så. Vad har jag gjort idag?
Tja, jag började med att vakna, släppa ut hästarna, gick och la mig igen och planerade på att kliva upp igen runt 10 tiden. Meeeeeeeeen det sket sig rätt rejält, av nån konstigt anledning vaknade jag kl 14 istället.. Årets fail!
Nåväl, när jag väl klivit upp tog jag ut Paj på en tur. Hon kändes rätt bra men lite tittig in i skogen. Var massa grenar som knäcktes hela tiden så jag vet inte om det var massa rådjur där eller vad det var. 
Nå passet gick fint ändå och jag är nöjd.
När jag ridit klickade jag henne lite till för att hon ska förstå kopplingen mellan klick och godis. Idag gick det lite bättre att få henne att backa bara genom att hålla upp ena handen. Alla framsteg är bra, även dom små
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0