20130105

Jag har en kaffekopp. En kopp jag använder varje morgon. Denna kopp har en flisa, EN liten flisa i kanten. Flisans storlek är inte ens 1/20 del av koppens kant. Men det märkliga med denna lilla flisa är att varje gång jag ska dricka mitt ljuva morgonkaffe lyckas jag på nått sätt vrida koppen så flisdelen hamnar i drickposition. VARJE GÅNG! Om jag inte aktivt tittar på koppen och vrider den. Det är helt sjukt. Har försökt placera koppen med flisan från mig, mot mig, mot väggen, mot fönstret osv och sen dricka normalt but no, flisan är ändå där.. Förstör min morgon varje gång


Kommentarer
Postat av: evalill

Hahaha murphys law ;)

Svar: Eller hur. Sjukt störigt :/
Linnea

2013-01-06 @ 12:26:13
URL: http://evalillrunemyr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0