20130103

Jag funderade en sväng på att börja med mitt sketna projektarbete i statistiken men jag ångrade mig genast. Tror det får vänta tills imorgon..
Är verkligen den absolut tråkigaste kursen vi läst hittills och dessutom bråkar fronter (skolans portal med all kursinfo, föreläsningar osv) så man har problem att komma åt allt. KUL!
Jag gillar inte matte över huvudtaget, gjorde det ända fram till och med sista terminen i nian när min lärare utan att säga något hade sänkt mitt stående MVG till ett VG.. Det gjorde mig lite sur och jag tog ut det på ämnet matte...
Nu påstås det att vi inte behöver kunna räkna nått eller så, men det är ju fortfarande en statistik kurs och bara att den heter det gör att allt runt ikring kursen har lite mindre skimmer och lite mer gråskala...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0