20130102

Eftersom detta är en ny blogg kan jag ju passa på att dra en snabb liten presentation..
 
 
Jag heter alltså Linnea Zakrisson. Kommer ursprungligen från Pajala som ligger i norrbotten. Numera bor jag dock i Skara där jag läser etologi och djurskyddsprogramet på SLU. Trivs superbra och skolan är fantastiskt intressant. Jag bor på en liten gård ett par kilometer utanför stan med mina två hästar Kajsa och Honey. Den tid jag inte lägger på skolarbete eller hästarna spenderar jag aningen med att sova eller kolla tv. Sånt gör jag!
 
Kajsa Kavat är min gamle tant. Världens snällaste fjording som jag haft i evigheters evighet. Fick henne när jag var 9 år och idag är jag 26 så hon har i princip alltid funnits med. Henne har jag tävlat trail, western riding, horsemanship, pleasure och lite reining med, där trail, horsemanship och pleasure vart våra starkaste grenar. Men numera är hon en glad gammal pensionär som jag lullar i skogen eller leker i hagen med. 

 
Ice Farceur's Honey, aka Paj, är Kajsas raka motsats. Ett morgansto på numera 6 år. Henne köpte jag för ett och ett halvt år sedan och gillar henne mer och mer för varje dag som går. Hon är vansinnigt nyfiken, vill alltid vara med, hellst skulle hon krypa ner i fickan och följa med överallt men det går ju inte riktigt. Planen med henne för 2013 är att starta trail, horsemanship och reining. Målet är att få mer erfarenhet inne på tävlingsbanan så hon kan känna sig trygg där.
 
 
 
 
Så där var alltså en väldigt snabb pres av min lille familj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0