20130227

Dagens hästar då
Var ledig på förmiddagen så jag red i solen. Hade ett riktigt bra pass med Paj, hon har verkligen börjat jobba på hur fint som helst. Lugn och stabil. Till och med galoppen börjar sitta. Fast det blir inte så mycket galoppjobb eftersom underlaget är lite dåligt, men lite fattningar kan man göra i alla fall. 
 
När jag ridit klart och fixat stallet insåg jag att jag faktiskt hade massa tid innan jag var tvungen och gå in och göra klar mig för skolan så jag gick ut och la mig på Kajsa i hagen och tog en nap i solen. Det var sjukt skönt och mysigt. Solvarm häst är det bästa. Hann vila i lite drygt en halvtimme.
Hon har dock börjat fälla så hela jag kommer vara täckt med Kajsahår den närmsta framtiden...
 
 
Lille tant

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0