20130223

Nu så. Har fixat och trixat med lite grejer men nu är jag klar
 
I onsdags hade vi vårt första styrelsemöte i SWR (där jag är kassör) med den nya styrelsen. Hann gå igenom massor med saker och jag tror att det kommer bli ett riktigt bra år iår! Mycket planer och alla är så himla positiva till allt. Kommer bli awsome!
 
Igår hade jag fullt upp hela dagen. Först föreläsning i skolan, sen iväg till Siiri och klippa henne och Tobbe och få massage. Var sjukt skönt! Är så smidigt när man kan byta grejer med varann, en klippning mot en massage. Det är guld! Hon tyckte för övrigt att jag var mjuk i musklerna och inte alls så stel som hon trodde att jag skulle vara. Dock var vänsteridan värre än högersidan tvärt emot vad jag trodde. Men det är väl lite som med hästar, det visar sig diagonalt haha!
Sen bar det av hem, fixa stallet och vidare mot bastu på Kaplan med Tezz, Jonna och Tobbe. Det var som det alltid är med bast, väldig trevligt.
Resten av kvällen var bitvis bra, med diverse undantag..
 
Idag har jag inte gjort så mycket egentligen. Hjälpte Göran och bar in resten av pelletsen till honom. Känns bra att det finns nått jag kan hjälpa honom med eftersom han hjälper mig så mycket med hästarna och så. Sen tog jag ut Paj på en tur i det fina vädret. Red längst med vägen, som i och för sig inte är den mest trafikerade i landet, men det gick bra. Hon var lugn och fin och gick med sänkt huvud och chillade. Kollade lite på vägarbetsskyltarna som fanns men fick inga hysteriska anfall som tidigare. Alltid något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0