20130210

Så var man hemma igen. Har haft en skitkul helg, verkligen! Har hunnit med att träffa både Filip och Jocke obviously, men också Hanna och Jens. Och så Maud som satt i köket i torsdags när jag kom hem haha.
Har även shoppat endel. Förutom jackan jag la upp bild på tidigare så har jag köpt två tröjor, ett par jeans, ett mar tights, en ny laddarkabel till telefonen eftersom min gamla är typ av. en mascara och så ett USBminne. Nästan allt på rea, me like!
Sjukt god mat har ätits under helgen, Jocke är ju kock så allt var lyxigt.
I fredags var vi på medeltidskrog som sagt och i lördags var vi och käkade på ett skitbra och billigt ställe alldeles i närheten av lägenheten. Sen kollade vi schlager (efter lite lätt tjat från mig) och sen gick vi till ett ölhak om hette musikcafeet som också låg på östermalm. Nära och fint.
 
Skönt att komma hem till hästarna igen och få gulla lite med dom. Det är alltid lite jobbigt att vara ifrån dom fast det bara är ett par dagar.
Nu ska jag bara ligga på soffan och pilla navel resten av kvällen. Ingen skola imorgon heller vilket är sjukt skönt. Blir helgen lite längre och jag hinner ploga fram transporten, plugga och rida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0