20130208

Stockholm!

Kom hit igårkväll. Vansinnigt kul att träffa Jocke. Efter lite snabb middag med honom gick jag in till stan och träffade Hanna. Vi kom fram till att det måste vart 4 år sedan vi sågs sist och det är ju helt galet. Satt och snackade ett par timmar och tog en öl, ytterst trevligt. När jag kom hem fanns en lusti överraskning vid bordet. Maud! Jag fick bita mig rätt bra hårt i tungan för att inte börja asgarva. Men kul var det. Hon och hennes man sov här inatt för dom skulle upp till Umeå imorse.

Snart ska jag gå och käka lunch med Britta, sen in till stan och försöka hitta en jacka. Drog ju sönder dragkedjan på den i onsdags, men jag hade ju som sagt ändå tänkt hitta en ny, nu blev det dock bara lite mer viktigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0