20130206

Nu har jag precis käkat lite middag, diskat och sitter med en kaffe. Ska jobba i puben ikväll och känner att en kaffe nog är nödvändigt. Hoppas bara det kommer mycket folk, är ju så segt om det är lite. Kvällen blir ju så lång så då är det bättre att det inte kommer någon alls så man får stänga tidigare istället..
 
Jag skulle även behöva packa eftersom jag åker imorgon. Ska ju till Stockholm och hälsa på min käre vän Jocke. Så kommer Filip ner från Umeå också. Det ska bli så  himla roligt och jag är sjukt taggad! Dels för att träffa dom, och dels för att jag inte varit i Stockholm på länge, bortsett från min käre systers läkarexamen i somras. Men då hade vi fullt upp med grejer hela tiden. Nu ska det chillas mer!
Ska även försöka få till att hitta en ny vinterjacka. Den jag har nu köptes på den etiden jag bodde i Luleå och det är ju ett rätt så bra tag sedan. Hoppas jag hittar nån snygg trevlig och billig sak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0