20130205

Blev en skogstur med Paj på förmiddagen. Dock blev den inte riktigt så trevlig som jag hade tänkt, hon var smärre hysterisk hela tiden och tyckte att springa järnet mellan träden var en bra ide. Det tyckte inte jag så vi hade en liten diskussion om vilket tempo som var lämpligt. Det slutade i någon form av förlikning där hon gick med på att kunna stå still längre än 1 sek, och jag lät henne gå något snabbare än vad jag egentligen tänkt.. Man får väl välja sina fighter
 
Efteråt flätade jag om hennes man enligt den här videon
 
 
Hon har ju lång man, men stora delar av den har som gått av efter ca 2 dm = tunn och sprötig man = mindre fint. Får väl se hur detta fungerar
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0