20130205

Hade litteraturseminarium i på eftermiddagen. Gick rätt bra, lite segt att diskutera artiklar som sa rätt självklara saker, men men..
Efter det åkte jag till Siiri och lämnade lite grejer som hon behövde till årsmötet. Hon kommer hålla den ekonomiska biten eftersom jag inte kan vara med. Blev kvar och snackade skit i ett par timmar vilket var väldigt trevligt. Hon är som så rolig och prata med, och det är så enkelt att snacka om hästar och hästfolk hur länge som helst! Fick även kela med Kapsylen som tyckte min famn var en bra plats att ligga i. Kapsylen är en av deras katter som tydligen aldrig brukar vilja kela med Siiri haha. Sen hoppade en av hennes hundar, Bosse, upp och blev liggande i min famn nån timme. Sjukt mysigt med lite hundkel trots att han låg och fes en del men lite skit får man väl ta
 
 
Det blev visst vinter igen.. Tycker det räcker nu, jag vill ha sommar och varmt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0