20130204

Gick rätt bra i ridhuset idag. I början gick hon vansinnigt bra. Hittade formen och takten på en gång. Jobbade lite med fattningar och det börjar gå bättre, inbillar jag mig i alla fall. Efter ett tag kom det in 4 andra hästar som på nått sätt gjorde om  hela ridhuset till ett enda stort monster och saker hon inte brytt sig om tidigare var absolut värt att tittas lite extra på. Fick dock tillbaks fokus efter en liten stund.,
På slutet slängde jag på babystången jag fått låna av Carina. Testade lite skritt och trav och det gick faktiskt riktigt bra. Krävde ingen form eller så utan mest bara att hon skulle lyssna på neckreiningen och det gjorde hon allt. Kul
 
Nu ska jag käka lite och preppa lite papper och grejer för SWRs årsmöte på lördag. Jag kommer ju tyvärr inte kunna vara med för jag åker till Stockholm på torsdag. Ska hälsa på Jocke och så kommer Filip också ner från Umeå. Ska bli sjukt kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0