20130204

Det var nått jag tänkte att jag skulle skriva, men jag kommer inte riktigt ihåg vad det var.. Gissar att det kan vart sådär viktigt eftersom jag glömt bort det. Teflonskalle..
 
Insåg precis att vi ska ha seminarium imorgon och till det borde jag läst två artiklar.. Well det är ju aldrig försent, även att vi börjar först efter lunch.. Hade tänkt rida på morgonen så om jag är duktig och läser artiklarna nu så hinner jag göra det. Ibland kan jag tycka att vi har liiite för mycket fokus på att läsa tusentals artiklar. Gillar att diskutera saker och speciellt sånt som har vetenskaplig grund, men som sagt ibland kan det bli lite tjatigt att bara mata sida efter sida..
Nåväl, better get started. Dom handlar ju om hästar ialla fall så det gör nog det hela lite mer intressant
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0