20130202

Ja igår hade vi alltså helkväll hos Tezz. Jag, hon, Henrietta och Fredrik. Först badade vi bastu, dock inte Fredrik, och det var sjukt skönt. Har ju inte gjort det sen jag var hemma i julas. Var en rätt bra bastu också faktiskt. Varm blev den. Dock vad jag så sjukt hungrig så jag kunde inte riktigt chilla fullt ut.. Men men, fler gånger lär det bli ändå.
Sen gick vi upp och gjorde en vansinnigt god lasagne som vi sedan våldsåt till På Spåret. Jag hejjar ju på Haagarna men tyvärr åkte dom ut, men det var jämt må jag säga!
Efter det kollade vi film. Garden State som jag vart sugen på att se i ett par månader men inte fått tummen ur att kolla. Var ett par år sen jag såg den sist och den var lika bra som jag kom ihåg. Den och Juno ligger i topp på soundtracks så ni som letar lite schysst musik kan ju lyssna på dom. Hett tips från coachen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0