20130201

Jag har inte reagerat på att det faktiskt är fredag idag. Känns som att det lika gärna kan vara tisdag, den här veckan har gått skitfort!
Nå först ska jag till skolan en sväng, sen åka och hämta halm och sen hem och släpa in den...
Ikväll blir det datenight med Tezz och kanske Henrietta också. Vi ska basta, käka och kolla film.
 
Ihelg har jag stora planer på att ta en städdag här på gården. Det ligger halm och papper lite överallt och det är ju mindre smickrande. Ska även se om jag får igång traktorn och kan köra in i hagen och tömma den en gång för alla. Ser så hemskt ut nu när all snö smält och all härlig skit kommit fram. Är ju som rätt mycket lättare att mocka ur om man kan göra det med traktorn istället för att gå tusen gånger med skottkärrar fram och tillbaks..
 
 
Shit det är redan februari! Tiden går våldsamt fort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0