20131216

Ringde Fredrik om sommarjobb idag. Känns som att det är rätt kirrat att jag får vara på Viking igen. Awesome! Frågade även om det behövdes nå extra nu under våren eftersom jag nog bara kommer läsa antrozoologin som även går på distans. Kan ju som vara kul att eventuellt jobba extra, sa att jag gärna kan komma och typ ha praktik en dag i veckan eller så så att man ändå gör något och får lite mer erfarenhet på papper, sånt är ju alltid bra. Skönt i alla fall att få vara kvar här i Skara ett tag till.. Vill ju som inte flytta föräns jag verkligen måste. Dvs när nån kastar jobb, stall och boende på mig på nån annan ort. Är ju så sjukt smidigt att bo här, och inte bara för att det är nära Axvall..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0