20131213

Har inte skrivit så mycket om hästarna på ett tag.. Anledningen till det är att som fått stå tillbaks väldigt mycket nu under hösten. Har inte ridit på flera veckor för jag har inte haft tid med skolan och allt. När man kommer hem 16-17 är det kolsvart ute och lite svårt att rida. Det jag har kunnat göra med dom är att lattja lite i hagen när det vart nån kortare dag och så. Dock allt för sällan så jag är lite miserabel.. 

Men idag lekte vi massor jag och hästarna. Har börjat shapea in apport och hittills har båda kommit så långt att dom förstår att dom ska ta spöt som jag använder i munnen. Paj kan ta den från marken men för Kajsa får jag hålla i den ännu. Dom är så söta mina små liv och jag blir helt kär i dom!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0