20131206

Blev ingen redovisning för mig. Plogen är ännu inte fixad så jag får glatt sitta här i skogen och vänta. Kanske borde önska mig en 4WD bil i julklapp..
Nåväl. Jag har i alla fall åstadkommit något idag. Dammtorkat, vikt in alla kläder i garderoben, pillat på blommorna, diskat, dammsugit, skurat och klippt Göran. Skulle egentligen klippt han imorgon men eftersom vi ändå är här båda två så gjorde vi bort det idag, det gäller ju att vara effektiv..
 
Snart börjar eftermiddagens föreläsning om motivation. Den hade ju som vart kul att gå på, speciellt eftersom det är Jenny som håller den. Hennes föreläsningar är alltid bra.. Tröstar mig med kaffe och vetskapen om att det faktiskt är fredag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0