20131203

Haft etikdag i skolan idag. Årets ämen var avel. 
Som sagt alltid kul att göra något med DSSarna, men just iår kändes det väldigt onödigt med en etikdag just precis den här tiden på året. 
Jag var en dålig student på eftermiddagen och drog hem lite tidigare.. Fy på mig ja. Men jag kände att det skulle vara värt att åka och leka med mina hästar lite istället för att stanna och lyssna på samma sak vi hört ett par föreläsningar den senaste tiden, och jag ångrar inte mitt beslut. En riktig moralhöjare för mitt lag. Att jag sen fick sms som bekräftade mina misstankar om resten av dagen gjorde inte mig mer ledsen heller.
 
När jag var ute och fixade stallet fick jag en ny polare. En ny svartvit liten katt kom och kelade med mig. För nån vecka sen låg det ju en helsvart tussig sak i höet när jag tog in hästarna. Och eftersom den lille katten heter Torsten (på riktigt) fick den här krabaten heta Kurt så det skulle bli jämnt mellan mina kära farbröder. 
 
Jag vill börja mitt liv så jag kan börja samla på djur på riktigt!
 
 
Har även vart duktig och tvättat
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0