20131202

Så var det december. Längar nå fruktansvärt till jul då jag får åka hem till Pajala. Ska bli så svårt skönt med semester. Just nu vill jag åka hem och lägga mig i fosterställning i soffan och sova och grina lite. Är så mycket att göra i skolan konstant och idag känner jag att jag inte har någon koll på vad som ska göras och när. Tusen smågrejer som ska in, flera mindre grupparbeten som ska göras, artiklar som ska läsas till allt och så den ständiga PBLen som dessutom är dubbel eftersom vi har det i båda kurserna. Stön. Jag tvivlar lite på mitt beslut att läsa 200% men det är ju som lite sent att ändra sig nu, man är ju inte den som bara lägger ner mitt i allt. 
Funderar däremot starkt på att bara läsa antrozoologin nästa år och skita i DKB. Jag vill ju ändå inte jobba som djurskyddsinspektör och den kursen lockar mig inte över huvud taget. Skulle kanske kunna hitta något jobb under tiden eller preppa för exjobbet och så... Har i alla fall sökt båda så jag kan ju läsa dubbelt om jag vill, men som sagt, funderar starkt på att inte göra det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0